25 september, 2014

Velika Ariana


Ariana Grande je veliki Disneyev nadomestek pokvarjene gospodične Cyrus. Sprva sem ob omembi njenega imena sklepala, da gre za kako novo Hefnerjevo ljubimko. 


V resnici je 21-letna zvezdnica pravo nasprotje divje, mlade zvezdnice. No, vsaj trudi se, ...


 V želji po čim bolj nedolžnem in prikupnem dojemanju ljudstva, pozira s sladkimi nasmeški in žmigajočimi trepalnicami. Seveda v seksi kostumu, ob miganju s tazadnjo.


Če mi gre kaj na živce, je fejk-fejk-fejkanje. Bejba je super talentirana, a danes bom njeno sliko sprintala, jo nalepila na steno in v njene jamice ciljala pikado puščice. 


Seveda ob spremljanju njenega komada, ki mi je res všeč.



2 komentarja:

  1. Jaaaa, res je nadležna :D Meni gre na živce pravzaprav že njen glas, ker se mi zdi, da se ''šverca'' s tem, da poje visoko, pač kar hočem povedat je to, da se niti ne trudi počet različne stvari s svojim glasom, ampak samo odpre usta in nabija tiste visoke tone :D (al pa to vidim samo jaz, zgolj zato ker mi gre barva njenega glasu na živce :D). Ogromno ljudi doseže visoke tone, ampak men je petje vse prej kot pa samo to :D

    pa tudi meni gre naživce s tistim mežikanjem in pogledom ''ne znam štet do 5'', pol se pa zraven sprehaja v oblekci, kjer kaže pol tazadnje :D pa še njene obrvi mi gredo na živce, men so ful presvetle, oz. mi zgledajo tko, kot da bi ji jih en vedno fuuuul napudral, da se nebi tolk vidle :D

    tko, pa sem se izkašljala :D

    aja, pa Problem je hud :D pa Bang Bang isto :D

    OdgovoriIzbriši