25 avgust, 2015

10k


Štirje vročinski vali so prekinili moj rekreacijski življenjski tok. V resnici so le dober izgovor za poletno lenobo, a proti telesni zarjavelosti vseeno ne pomagajo. 


V iskanju motivacije sem se odločila, da se prijavim na Ljubljanski maraton. Na rekreativni tek, da ne bo pomote. :D


Ker sem piflar, sem si na podlagi temeljite znanstvene raziskave (imenovane Google) sestavila urnik treningov.


Včeraj sem v dežju opravila prvo trojko. Prav z veseljem sem jo odkljukala s seznama. Program sem si sestavila, ker rada pretiravam in se navadno še pred doseženim ciljem vsega skupaj naveličam. Gre za postopen prehod do pretečene desetke, predpogoj za izvajanje programa pa je dejstvo, da si brez predaha zmožen preteči vsaj 5km. Tako pravi splet.


Ni komentarjev:

Objavite komentar