28 avgust, 2015

Blankets


Po lanskem uspehu na modnih stezah, dekice in pončoti vseh vrst prihajajo med nas. Dandanes skoraj ne najdeš trgovine z ženskim tekstilom, ki jih ne bi predstavljala v prvi bojni liniji.


Včeraj sem se sprehajala po H&M-u in našla kar nekaj zanimivih.


Cene se gibljejo od 19 do 49 EUR, vsekakor pa se vzporedno z njimi giblje tudi kvaliteta.


Polajkam tiste, ki monotono sivino razbijajo z rdečimi ...


... modrimi, zelenimi in drugimi pisanimi nitmi.


Kar nekaj sem jih stestirala v nemškem Primarku, ...


... a na koncu kupila debelo jopico, ki na prvi pogled spominja na trenutno popularne "dekice". Ko sem si ob nadetem ponču poskusila namestiti še torbico sem namreč živčno obolevala in se posledično raje odločila za stvar z rokavi. Spodnjo jopico sem v Primarku dobila za 20EUR.


P.S.: Novica poletja: Primark je po novem v Gradcu! :D



2 komentarja:

  1. Hej. Jaz sem že bila v Gradcu v Primarku in je super. Vendar ni isti filing kot v Londonu. London je še vseeno the beset. Ga imamo sedaj pa res zelo blizu. Komaj čakam predpraznični šoping. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A je ful manjši kot v Londonu? Tudi jaz planiram pozno-novembrski obisk. Nujno rabim nov pulover z jelenčki. :D

      Izbriši