27 avgust, 2015

Borussiamund


Pred časom sem kar nekaj delovnih dni preživela v Nemčiji. Največ v Dortmundu, zeleni metropoli Vestfalije.


Prvi dan me je pričakal vremenski šok. Domačini v plaščih in podloženih jaknah, jaz pa v poletni oblekici in sandalih. Nekajdnevno deževje je zrak dodobra shladilo. Preostalo mi ni drugega, kot obisk Primarka in nakup debeeele jopice.


Mesto je bilo tisti dan strašno turobno. Odločila sem se poiskati kakšno zgodovinsko znamenitost,  a veliko sreče nisem imela. Mesto je bilo med 2. svetovno vojno močno porušeno, zato je večina stavb povojne gradnje.


Že naslednje jutro je bilo, kot bi nekdo pritisnil na gumb. Zasijalo je sonce, temperature so zrasle, vzporedno s tem je zabrenčalo tudi v mestu.


Center mesta je dokaj majhen in čisto blizu glavni železniški postaji. Ogromno je možnosti za nakupe, sploh, če si zaželiš novega krila ali dekoracije doma. Na vsakem vogalu najdeš kavarno ali pivnico, restavracije z domačo ali tujo kuhinjo. V času malice so največje kolone pri stojnicah s Currywurstom. 

Mesto diha z domačo Borussio, zato je v času tekme iz pivnic prav zanimivo poslušati sinhrono vzklikanje. 


Po polomiji v Celovcu, sem Currywurstu dala še eno priložnost. Bila mi je prav všeč. Je pa res, da bi se ob njenem rednem konzumiranju, poraba Rupuruta močno povečala. 

V mestu je možno najti tudi nekaj naše kulinarike. :D


V okolici mesta se nahaja množica zanimivih točk, vrednih ogleda. Zavoljo dobrih železniških povezav, lastnega vozila skoraj ne potrebuješ. 


Ogledaš si lahko ostanke pretekle obrti, industrije, rudnikov, ... vse urejene do zadnje podrobnosti.


Mogoče to komu deluje kot vhod v rudnik?


Zanimiv je tudi obisk vile Hügel, hiške izumitelja Debele Berte.
Noro bogata in vplivna družina Krupp jo je zgradila v kraju, blizu mesta Essen.


Ko se bom v te loge odpravila v lastni organizaciji, bom naredila transverzalo Nürnberg - Frankfurt - Bonn - Aachen - Düsseldorf - Essen in morda skočila še v sosednjo Nizozemsko. Vsekakor je poleg samih mest ogleda vredna tudi njihova okolica, polna zelenih kotičkov. 


Mika me tudi plovba po velikih rekah Ruhr, Ren in Main. 


Ni komentarjev:

Objavite komentar