17 avgust, 2015

Tod sekla bridka bodo jekla


Ob zori sem zmagala v najbolj epski bitki mojega življenja. V bitki, ki je trajala tri noči, v bitki, ki mi ni dala spati in mi je počasi, a vztrajno prala možgane.


Iz moje spalnice se je v rani mladosti poslovil komar in odšel v onostranstvo. Boril se je dolgo in vztrajno in le z zadnjimi atomi moči sem mu pomagala na oni svet.


Internet je poln nasvetov, kako ukrotiti komarje. Od kemičnih električnih vtičnikov, do doma narejenih pasti. Od električnih skurjevalnikov do raznih lučk, na koncu zaleže le eno. Trdno zvite Slovenske novice.  Res, da stena izpade kot verz Gregorčičeve pesmi, a spanec je po uničenju sovražnika slajši.


Najbolj zoprni krilatci so dobili najslabšo pesem ever.



P.S.: Z drugimi živalmi se razumem bistveno bolje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar