13 december, 2012

Pa naredi, če znaš

V zadnjem času opažam porast kreativnosti, ki mi je všeč. Mladi se ukvarjajo z obdelovanjem različnih materialov (les, kovine, tekstil, papir...) iz katerih nastanejo prave mojstrovine. Ko vidim nekaj takega, sem za stvar pripravljena tudi kaj odšteti, saj dobim unikaten izdelek, v katerega je bilo vrh vsega vloženega kar nekaj dela in predvsem ljubezni. Ljudem, ki prodajajo perlice na laksu, raje še kaj vzamem.

Sodelavka mi je poslala link e-revije Dom in stil, ki je brezplačna in jo najdete na spletu. V njej se skrivajo pisani nasveti za vsakega, ki ga srbijo prsti (niso nasveti za krajo, temveč za ustvarjanje).


V zadnji številki, ki je zimsko obarvana, najdemo:

Recepte za praznične jedi. Spodnji je za vanilijevo kremo z limono.


Recept za božični punč. Mmmmmm.


Nasveti za zavijanje daril


Za okrasitev doma


Imajo tudi bolj odbite zadeve. Predvsem mi je všeč spodnja, saj me srečni ljudje strašijo.


Na strani poleg nasvetov najdemo tudi darilca. Lušten je ličen koledar, ki si ga lahko brezplačno natisnemo. Zelo mi je simpatičen "moj" november.


Revija je odličen nasvetnik in spočitnik oči. Polajkam.


2 komentarja:

  1. Odlicno! Naravnosti obozujem te online revije! Vedno polne zanimivih idej, nasvetov, receptov. In lahko jo berem tudi v sluzbi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Enako. Sem šele v fazi odkrivanja le-teh, pa sem že fanica. :)

      Izbriši