10 december, 2012

1001 užitek

Postala sem živi čajnik. Že na splošno si ves čas cmarim neke čajne mešanice, a ne toliko kot sedaj. Odkrila sem, da ima 1001 cvet nove okuse čajev, ki so prijetno prazničnega okusa.

Najprej sem poskusila tega.


Prijeten decembrski čaj z zmagovalnimi sestavinami, ki jim piko na i dodata aroma pomaranče in ruma. Kljub temu, da ne vsebuje alkohola, ga ne priporočam, če imate težave alkoholom, saj človeka kar potegne, da bi dodal še malo ruma, ali popil kuhančka.... :)

Najbolj mi je všeč babičin čaj.


Kljub temu, da v imenu ne skrivajo adventne čarovnije, je december pravi mesec za pitje babičinega čaj. Ima prijeten, domačen okus, ki ga še poudari aroma slive. Še boljši je s kapljico limoninega soka.

Novost je tudi božični čaj, ki ga še nisem poskusila. Povejte, ako ste ga vi, da ne kupim mačka v žaklju.


Kolinska mi za vse to hvaljenje ne plačuje, če pa je kdo izmed beročih sodelavec te firme, se priporočam za kak paket presenečenja. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar