30 november, 2012

Rožomor

Dragi botaniki, biologi in ljubitelji rastlin. Prosim, če se ognete temu postu. 

Hvala.


Imam težavo. Velike sorte.

V službi mi je starejša sodelavka podarila ogroooomno rožo, ki je totalno ne maram. Je dokaj grda, po vrhu vsega pa zasede polovico moje mini pisarničke. Ker sem nižje na prehranjevalni verigi, si je ne upam zavreči, zato jo počasi, a dokaj neuspešno ubijam, saj si želim, da izpade, kot da se jo je lotila neka neozdravljiva bolezen.

1. Poskus
Rože nisem zalivala tri mesece. Nastala sta dva suha lista, roža še živi.


2. Poskus
Rožo sem dva meseca, vsak dan obilno zalivala, da bi zgnila. Pa ni. Le iz lonca so se sproščale čudne vonjave, naselile so se mini mušice. Res kul. $$)=%*#Š)/$Š="#="#=%#=!!!!!

3. Poskus
Prijatelj mi je svetoval, naj jo zalivam z vročo vodo, saj uniči korenine. Ker imam nov kuhalnik, sem jo vsak dan, dvakrat zalivala z vrelo vodo. Vsaj en teden. Rezultat? Pisarna mi je noro smrdela po prsti, tako da sem se počutila kot grobar v pogrebnem zavodu. Pa roža? Niiiiiič. Jebe**i šavje!!!!!


4. Poskus
Nekje sem prebrala, da alkohol uniči korenine. Ma, ja. V omari sem našla alkohol, ki ga uporabljamo za čiščenje tipkovnic,... izpraznila skoraj celo steklenico.....in...in? Nič in. Sodelavci verjetno mislijo, da si ga mešam v Schweppes, roža pa še kar živi. Halllllllllloooooooo?!?!?!??!


Trenutni ukrep
Rožo sem rahlo nalomila, občasno jo zalivam z Nitrom. Ker sem tretma šele začela, težko poročam o rezultatih. Držite pesti, da mi uspe. 

Če ima še kdo kak uporaben predlog, naj ga prosim deli.

P.S.: Pa ne povejte tega moji mami. ;)

4 komentarji:

  1. OMG! Haha, ti si nora, boga roza! :) Nimam pametnega nasveta, samo upam, da sodelavka ne bere bloga :) Happy killing!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Boga jaz, k že pol leta ne vidim sončne svetlobe. :)

      Izbriši
  2. feministka30.11.12

    S slano vodo jo zalij in ziher bo crknla. Poskuš izkušene!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem jo mela dost, pa sem jo kar zlomila. Dejansko mi sedaj v pisarno posveti sonce.

      Izbriši