28 november, 2012

Revenge


Tokrat vam predstavljam malo drugačen maloekranski užitek. Presenečena sem, da mi je serija Revenge sploh všeč, saj je tako drugačna od ostalih. Jaz ji rečem ChickKrimić.


Zgodba se odvija v S. Hamptonsih, kjer ameriška beljad preživlja poletje. Tja se po dolgih letih vrne mlada Emily. Vrne se, ker si želi maščevati smrt svojega očeta. Krivce vidi v družini Grayson, ki je z očetom poslovno sodelovala. Glava družine, Victoria je z njim sodelovala tudi med-rjuhno. Kmalu ugotovi, da so Graysoni le majhne ribe v veliki zaroti.

V glavni vlogi spremljamo Emily Van Camp, ki mi je bolj, kot krhka hčerkica, všeč kot neomajna maščevalka.


V seriji ne manjka  napetih trenutkov in krvavih obračunov.


Ne manjka niti lepih oblek in prestižnih zabav. Pa seveda lepih deklet.


Fantje so ustvarjeni po vseh kriterijih, a mi ne potegnejo. Še najbolj kul mi je Nolan, ki ga punce itak ne zanimajo (Vzamem nazaj. V 2. sezoni se nekaj ženi).


Ekipa se očitno odlično razume, saj ves čas twitajo fotke s skupnih zabav. Glavna igralca sta sicer par tudi zasebno.


Serija je prijetna sprememba. Je mešana solata, ki gledalce gledalke pritegne. Trenutno je v 2. sezoni.
Še trailer:




Ni komentarjev:

Objavite komentar