12 november, 2012

Škotski masleni piškoti

Spet sem si umazala roke. Tokrat ne s krvjo, temveč z maslom in moko. Za potrebe povečanega števila obiskovalcev na mojem domu, sem vnaprej spekla škotske maslene piškote, ki zdržijo kar nekaj časa. Če se jih prej ne poje. Heh.

Sestavine:
  • 75 dag moke
  • 30 dag masla
  • 20dag margarine
  • 25 dag sladkorja
  • 2 jajci
  • 1 pecilni prašek
  • 1 vanilijev sladkor
Maslo in margarino, skupaj s sladkorjem in vanilinom (najboljša je Bourbonska vanilja)  stopim v mikrovalovki. Premešam. V veliki posodi zmešam moko, pecilni prašek in dve jajci. Dodam masleno zmes in  dobro pregnetem. Navadno moram dodati še malo moke. V originalnem receptu piše, da je testo nato potrebno pol ure hladiti v hladilniku. Jaz ga ne. Pa vseeno rata. Nato z modelčki izrežem piškotiće. Manjši je modelček, boljše je. Nato pečem 15-20 minut na 180 stopinjah C. Raje manj, kot preveč.


Kljub temu, da se sestra Vendelina ob mojih kuharskih nasvetih verjetno obrača v večnem počivališču, ta recept res deluje. Piškoti se kar topijo v ustih. 

Namig: Pripravite jih Miklavžu, Božičku ali Dedku Mrazu, pa vas zjutraj morda pričakajo tiste Louboutinke. ;) 

2 komentarja:

  1. feministka15.11.12

    Sem v gugl napisala 'Škotski malseni piškoti' in je tvoj blog DRUGI zadetek!!Kongračelejšen, bič!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oooo, polajkam. Ni čudno, da mi Nigella in Jamie pišeta grozilna pisma. :)

      Izbriši