25 november, 2012

Lolita

Danes grem v Lolito. Pika. Basta. Amen. Padel mi je sladkor v krvi in nobena stvar ga ne nadomesti bolje, kot pistacijina tortica z jagodami in/ali malinami.


Tudi spodnjih užitkov bi se ne branila.


Lolita je slaščičarna na Cankarjevem nabrežju, ki mi je všeč zaradi slaščic, osebja, prijaznejšega od Zvezdinega in prijetnega ambienta. Krasijo ga všečne mi luči v obliki češenj, ki jih je ustvarila Slovenka, Nika Zupanc. V kosteh čutim, da bodo našle prostor v mojem stanovanju.


V Loliti mi je všeč vse, razen cen. Ampak tako je, kvaliteta se plača.
Aja, pa macronse imajo. Mmmmm...


4 komentarji:

  1. feministka25.11.12

    Torej - danes Lolita? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jasno. Padla je sadna torta. Sem vendarle na dieti. ;)

      Izbriši
    2. feministka25.11.12

      Hmmmm, o prijaznem osebju pa ne bi. Vsaj danes ne. Sicer jim hvala, da sem prihranila toliko denarja, da sem lahko na knjižnjem sejmu kupila 3 knjige! To je pa tut nekej!

      Izbriši
    3. Vidiš, vsaka stvar je za nekaj dobra. Kavo si dobila brezplačno, slaščice si boš pa lahko sama spekla.
      No, ampak v Zvezdi je hujše. Tam zapraviš še za Apaurine. :)

      Izbriši