25 november, 2012

Šeme



Sva se s kolegico odpravili v kino. Pogledat, če Jacob tudi v zadnjem Somraku sleče majico. Itak, da jo. 
Ko se je film začel, se je začelo. Tri vrste za nama se je gruča najstnic začela pogovarjati, hihitati, komentirati in skovikati. Pa kar niso nehale. Sploh. 

Moja reakcija


Reakcija bestićke


Združena reakcija po uri in pol


Vsi smo bili živčni, a kar nihče ni popi*dil. Prav srečna bi bila, če bi jih nekdo zasul s kokicam in zalil s kokakolo. Smrklje skovikajoče. 

Tole bi jim rekla.


Torej. Če se kdo izmed beročih trenutni post ne zna obnašati v kinu, gledališču, Mercatorju,... naj ostane zaprt v svojem brlogu. 

Črna pika za nevzgojence.

O

4 komentarji:

  1. Zato pa jaz ne hodim vec v kino. F*** 'em!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Resno te vse mine ob tem. V filmih nevzgojence vedno vržejo ven. Očitno v Sloveniji nismo v istem filmu. :S

      Izbriši
  2. feministka26.11.12

    Zakaj nisi nč rekla?! Jst sem bla isto enkrat v taki situaciji, kjer so ćefurćki blebetal, se režal, spuščat komentarje in sem znorela! Nejprej sem lepo rekla, če so lohk tih, potem sem jih pa nadrla (dobesedno). Dodala par groženj in potem so bli do konca filma tiho kot miši. Po koncu filma so se pa nahitr pobral ven. Obstaja pa še ena pasma nevzgojenih ljudi - ženske srednjih let, ki gredo v kino izza šporgeta! Za popizditis fasat!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zato, ker sem en dr*k. Tako kot vsi ostali. Mislim, da je nujno, da feministićna katedra organizira seminar postavljanja zase! :)

      Izbriši