13 november, 2012

Happy Birthday to me

..je vedno rekla Michelle Tanner.


Tudi sama sem včasih že teden dni pred dejanskim dogodkom skakala od tetk do stricev in jim sporočala veselo novico. No, novica ni bila najpomembnejša. Glavno je bilo, da sem si lahko obetala vrečke Ki-Ki bonbonov, tablico Životinskega carstva ali morda celo Barbie nevesto. 

Če dobro pomislim, se ni veliko spremenilo. :)


Spremenile so se le želje. Danes si želim mir na svetu, zakrpano ozonsko luknjo in odstranitev azbestne strehe na sosedovi garaži.


Ne, no. Želim si le eno kulsko leto, obkroženo s super ljudmi. Pa na kakšno potovanje si želim. No, pa kakšno lepo oblekco tudi. Pa čevejčke. No, v bistvu sem še vedno vreča brez dna. :)

Ob rojstnih dnevih so tri vprašanja, ki bi letos izjemoma lahko manjkala na slavju: 
O poroki, otrocih in karieri.

Ker v takem primerju je slavje lahko takšno:



Just kidding.

Happy Birthday to Me!



4 komentarji:

  1. feministka13.11.12

    Uf, to bo še dober dan! Človeku prikliče toliko spominov... Ah, Trnovo. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Feministka! Menim, da bi bilo tovrstno zlobo na tak slavnostni dan, potrebno prepovedati z zakonom!!! :P

      Izbriši
  2. Happy Happy Happy b'day, Miss B (khm "M")! Čimveč pikčastih oblek in čevlje ti želim! Bisous***

    OdgovoriIzbriši