11 november, 2012

Viktorijini angeli

Bolje pozno, kot nikoli, pravijo. :)

Pred kratkim se je odvila modna revija modne hiše Victoria's Secret, kjer so se njihovi angelci zopet šibili pod ogromnimi krilci. Še dobro, da je njihov fitness tretma, zadnje mesece pred revijo izredno naporen, hrana pa podobna hrčkovi, tako da so frajlice do dneva D, že navajene vsega hudega.


Okrasje dam je bilo, tako kot vsako leto, izredno bogato. V resnici, dokaj kičasto. A meni so vseeno kul. Vedno si pogledam vsaj fotografije, saj me zanima, kaj si bodo še izmislili. Letos smo lahko videli ogromne Pom-Pon-e in vetrnice, perjanico, deteljo, ogromen mak in orhideje,... ter nenazadnje angelska krilca.


Postave teh deklet so res brezhibne. Kdove, koliko ur vadbe in odpovedi zagotavlja tak rezultat? Zavoljo tega jih spoštujem, kljub temu, da to počnejo za dobro plačilo. Obenem me le skrbi za njihove najstniške posnemovalke, ki jim verjetno ni jasno, da je tak tretma, v njihovih letih lahko zelo škodljiv.


Aja, sicer je pa to revija spodnjega perila. Heh, verjetno večina osebkov, pozornost namenja vsem drugim stvarem. Tudi sama nisem izjema. Sem pa opazila nekaj kosov, ki mi jih lahko kupite za rojstni dan (ako ravno nimate ideje za darilo). ;)

Najbolj všeč mi je tale Karlijin kompletić. Mi je pikčasto všečen, ob sliki pa se dobro počutim tudi zato, ker me razveseljuje dejstvo, da moje zgornje obline niso čisto najmanjše. :)


My Fave angelčica je sicer Doutzen K. Prav lepa je. (Na posnetku 2:02). Tudi Orlandova Miranda ni švoh.


Evo, pa še lanski u3nki.



Ni komentarjev:

Objavite komentar