18 november, 2012

Čokoladni mousse

Moj mikser ima muskelfiber. V zadnjem tednu je vsak dan mešal gore moussa. Glede na njegovo starost sem presenečena, da mu je uspelo. Gorenje rules.


No, mousse sem delala tako:

- Zmiksala sem dva rumenjaka + 2 žlici sladkorja + žlico kakava.
- Iz dveh beljakov sem naredila sneg, preden se je dodobra strdil, sem dodala še žlico sladkorja.
- Stepla sem 1 smetano (2dl).
- V mikrovalovki sem stopila 150g temne čokolade.
- Rumenjakovo maso sem zmiksala v smetano, dodala stopljeno čokolado, na koncu pa še sneg.
   NE ZAMENJAJTE VRSTNEGA REDA, KER SICER NASTANE SAMO ČRNA KEPA!!!
   (vem iz lastnih izkušenj)
- Kremo sem nato naložila v male skledice in/ali lepše prozorne plastične lončke.
- Na nekatere sem nasula nasekljane mandlje, na druge naribano belo čokolado, na tretje pa dodala kanček stopljene čokolade in na vrh mini keksić. Za krašenje je neomejeno idej na netu. Naslednjič bom kombinirala z jagodami (ala Čokoladna Markiza).
- Lončke nato pokrijte s folijo in vsaj eno uro pustite v hladilniku.

To je to.

Bilo je dobro, priporočam v jedenje.

P.S.: Ker jed vsebuje sveža jajca, jo zavoljo salmonelitisa hitro pokonzumirajte.


Ni komentarjev:

Objavite komentar