03 november, 2012

Downton Abbey


I am obsessed and possessed. Downton Abbey me je dobil v svoje kremplje sobane. Že dolgo je jasno, da so Britanci zvezde na področju ustvarjanja zgodovinskih filmarij, a Downton Abbey presega še Prevzetnost in pristranost. 


Serija govori o življenju v čudovitem dvorcu. Dogajanje je postavljeno v začetek prejšnjega stoletja. V sobanah zgornjih nadstropij se odvijajo romantične pripetije treh sester, ki bolj ali manj uspešno preganjajo in odganjajo snubce. V spodnjih prostorih pa služničad čaka na zvonec, da jim ustreže. Tudi tam, je kljub slabšim oblačilom in nižjim pričeskam, polno spletk, romance in pripetij.


Všeč mi je, da so graščaki prijazni in odprti. Všeč mi je moda tistega obdobja. Všeč mi je, kako se prelamlja tradicija in všeč mi je vpogled v življenje ljudi v tistem času. Pika na i serije, je Maggie Smith, prekaljena igralka, ki jo poznamo iz mnogih serij in filmov. V Downton Abbeyu igra babico in taščo, ki kljub tradicionalnemu in izrazito protiameriškemu (snaha je Američanka) pogledu na svet, deluje humorno in prijetno.


Babica: Ga bo vzela? (Najstarejša hči, svojega snubca)
Lady: Nisem prepričana.
Babica: Tudi, če ga ne. Jo bomo pa peljali čez mejo. Vedno se najde kak dovolj obupan Italijan.

....

Babica: Kar oženi naj ga.
Lord: Mislil sem, da ga ne marate.
Babica: In? Tudi med mojimi prijatelji je veliko takih, ki jih ne maram.



Serija je trenutno že v tretji sezoni, vsak del pa traja malo manj kot eno uro. Je prijeten način preživljanja nedeljskih večerov. Zelo priporočam.

2 komentarja: