23 november, 2012

Radio S

Sem človek, ki v avtu nenehno surfa po radijskih postajah. Med vožnjo se rahlo dolgočasim, zato iščem poznane komade in ob njih treniram za naslednjo avdicijo X Factorja. Danes sem imela srečo. Poznala sem besedila vseh pesmi, ki so se vrtele. Najprej je bil Kreslin, nato Nina Pušlar, za njo Billy's Private Parking,... "Čakaj, čakaj", sem si rekla. "To pa ni normalno. Toliko slovenskih komadov na kupu pa še ne. Imajo poseben program ob prazniku Rudolfa Maistra?" No, ugotovila sem, da sem preklopila na Radio S, katerega posebnost je, da vrti samo slovensko glasbo.


Poljakam. Nino, Kreslina, Billy'se in predvsem Radio S. Skrajni čas je bil, da smo dobili tudi tovrstno postajo. Na njihovi spletni strani sem prebrala, da bo njihova posebnost tudi to, da bodo ob jutrih, glasbo kolegov, izbirali glasbeniki sami. Radio sicer prihaja z mreže Infonet, najdete pa ga na frekvenci 92,6 MHz ali s klikom na tole -> Radio S.


Novemu radiu želim veliko poslušalcev in predvsem kvalitetne slovenske glasbe.

Ni komentarjev:

Objavite komentar