11 december, 2012

Pippa je boljša kot gripa


Najslavnejša britanska sestra in lastnica rite, ki je skoraj zasenčila kraljevo poroko, se je odločila napisati knjigo. Pippa Middleton vam svetuje, kako praznovati.


Priznam, da sem rahlo razočarana. Pričakovala sem, da bo knjiga, o kateri se je veliko govorilo, opis življenja osebe, ki z druge plati gleda na življenje aristokracije. Pričakovala sem veliko romance, malo svinjarije in predvsem pravljico o princu in navadnem dekletu. 
No, uštela sem se. Ker imajo Middletonovi podjetje, ki se ukvarja s prodajo pripomočkov za zabave, je logično, da mladenka piše o tem. Izdaja v predbožičnem času pa je žebljica na glavico njeni denarnici.


Zdi se mi, da Pipić, kar uživa v slavi, ki jo je zadela kot strela z jasnega. Živi privilegirano življenje, zabava se v najboljših klubih, nosi drage cunjice, ob njej pa se pogosto pojavljajo porjaveli mišičnjaki. Ni kaj, Pippa je boljša kot gripa.



Ni komentarjev:

Objavite komentar