05 februar, 2013

Of-Kors

Svoj čas sem bila popolnoma obsedena s showom Project Runway. Ta pozitivna obsesija pa se ni prelila tudi na sodnika v črnem, Michaela Korsa. Nikoli nisem imela občutka, da dejansko ve kaj govori. Rahlo me je spominjal na mojo mamo, ki pogosto zakomplicira zadeve le zato, da njena navzočnost v zadevah ni brezpredmetna.


Ob sprehodih mimo Galerije Emporium sem bila izredno presenečena nad njegovo poletno kolekcijo torbic. Zellloooo jo polajkam.

Bela poletna klasika. 200€

 
Poletno z rokerskim pridihom. Imela bi črno in belo. Pa roza. Torbica: 330€. Denarnica: 115€.


V enakem stilu je lansiral tudi mini torbice. Cena: 220€. Ena izmed teh bo mojaaaa.


Še ena pomladna zadeva, ki pade v oči. Glede na ceno si raje privoščim preverjeno klasiko, sline pa še vedno lahko cedim tudi ob tej.


Ne bi se branila niti kosa ali dva Korsove jesenske kolekcije oblačil. Zlasti ne sredinske obleke. 


2 komentarja:

  1. I heart MK. Vsec mi je, ker ima preproste ampak se vedno zelo fashionable stvari. Pa tudi cenovno so dokaj ugodne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja. Nisem si mislila, da so tako dostopne. Zlasti na razprodaji. ;)

      Izbriši