31 marec, 2015

Bluebell


V nedeljo me je matral premik ure. Odločila sem se, da grem zato kmalu v posteljo. Prižgala sem serijo Hart of Dixie in uživala.


Del z naslovom Bluebell je bil res odličen, konec v stilu mjuzikla pa nekam sumljiv.


Zadeve so se tako lepo poklopile, da sem preguglala internet in ugotovila, ...


... da je bil to verjetno zadnji del moje najljubše serije. 


Le kako naj potem človek zaspi ob dejstvu, da bodo vikendi po novem potekali brez Wade-ovih brezsrajčnih prizorov?


Upanje umre zadnje, pravijo.


Še trailer zadnjega dela. #spoileralert



2 komentarja:

  1. Hehe, a nisi vedela, da je zadnji del? Mene je kar malo razocaral, cisto nic mi ni bil vsec. Ampak, ok, priznam, bom pogresala. Se posebej Wade-a ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neeeee. Vedla sem, da je "season finale", ne pa "end of time". :D Trenutno živim v pomanjkanju tovrstnih serij. Kakšen predlog?

      Izbriši