09 marec, 2015

Odklop na Prevalu


Veselko je bil v Odklopu totalen car. Kaj vsega ni počel? Ta teden sem si ogledala del, ko se je prijavil na delovno mesto naslednika dr. Janeza Ruglja. Itak se je že na začetku videlo, da tip tam nima kaj veliko iskati.


Dr. Rugelj je zahteval popolno življenjsko aktivacijo v smislu "Work hard, play hard". Delo, tek, hribi, izobraževanje, eseji, ... Aktivno življenje brez "švercanja".
 Verjamem, da kaj takega večini ne ustreza. V bistvu se mnogim zdi tako življenje blazno.


Sama v to teorijo verjamem. Ne pravim, da sem jo že zmožna živeti, se pa trudim.


Ta teden sem bila pridna. V sedmih dneh sem se šestkrat odpravila v hrib. Pri tem ne gre za celodnevno planinarjenje, ampak za ukradeno uro. Takoj po službi obujem gojzarje in eno uro hodim. Nato se stuširam, pojem in delam naprej.


Razmišljam, kje sem si odvzela čas? Nekaj minut od brezzveznega surfanja, nekaj minut od dnevnega ogleda Ellen (po novem si jo raje pogledam na zamiku), nekaj minut od....


Včeraj sem se odpravila na planino Preval, planino z najboljšimi štruklji. Kljub dieti sem si ga privoščila, a že pri polovici omagala. Pohodek na nad-jubeljski hribček toplo priporočam.


Jutranje tehtanje mi je kljub aktivaciji pokazalo,  da sem v celem tednu shujšala za 0,0kg.


Zadevo kljub vsemu sprejemam z optimizmom:

- Zredila se nisem.
- Počutim se fenomenalno. 
- Območje okrog trebuha izgleda bolje.
- Moje "Fat-jeanske" po novem potrebujejo pas.

:)


Ni komentarjev:

Objavite komentar