02 marec, 2015

Instant


Takoj hočem jutranjo kavo. Takoj hočem biti uspešna. Takoj hočem odobravanje. In takoj hočem shujšati. Vse hočem še to sekundo. 

Kljub trudu po drugačni naravnanosti, sodobni čas zahteva instantne rezultate, posledično tudi instant užitke. Če so to užitki.


Pridem iz popoldanskega pohoda. Pa me znanka povpraša, če je videti že kak teloh? 
Hmmm, kako naj to vem. Na startu vklopim Sports tracker, "grizem" v hrib in ob pogledu na končni tajming ugotovim, da kondicija še ni na starih tirih.


Ta na videz nepomemben dogodek mi je dal misliti. Vzamem si čas, odidem v sončno popoldne, jaz pa razmišljam le o pokurjenih kalorijah in ustreznem tempu hoje. Kakšna bedarija!


Ta teden sem bila športno pridna. Obenem pa neobremenjena s projektom "Shujšaj, in to takoj!" V naravo sem odšla, ali v dobri družbi, ali v družbi lepih misli. Namesto merilca tempa sem raje vklopila fotoaparat in uživala v prebujajoči se naravi. Kilogrami so se pa tudi zmanjšali. Juhej!



Ni komentarjev:

Objavite komentar