10 marec, 2015

Crème de la crème


S sestro sva namesto vile na morju, podedovali zelo občutljivo kožo. Sama sem ugotovila, da na njej najbolje učinkuje kozmetika Avene, sestra pa testira vse po spisku. Za rojstni dan je s strani mojega človeka prejela Avene gel za umivanje obraza.


Bejba me čez nekaj dni v obupu pokliče. Pravi, da je ta kozmetika za en dr*k. Da ima kožo obraza popolnoma rdečo, postala je luskasta in zategnjena. Bilo mi je prav zoprna, ker sem ta Avene tako forsirala. Predlagala sem ji obisk dermatologa, saj ima očitno hude težave.


Pa me čez nekaj ur pohlevno pokliče nazaj. In pravi, da je prebrala navodila za uporabo in ugotovila, da ta zadeva dejansko ni krema za obraz.


Bejba se je nekaj dni vsako jutro in večer dejansko mazala z gelom za umivanje obraza. :D:D:D

Ob izpiranju, gel deluje odlično. :D

3 komentarji:

  1. hahahaha :) boga :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, ker vesoljni Sloveniji razlagaš o moji nezgodi. Se zgodi. Bridget bi se tudi. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. :D Tudi najboljšim se zgodi. :D

    OdgovoriIzbriši