07 avgust, 2012

I Go My Way

Itak. I Go My Way je aplikacija, ki ima najdaljšo delovno dobo na mojem telefonu. Je tudi ena izmed bolj pogosto rabljenih.

Aplikacija je GPS navigacija za pametne telefone. Od vseh, ki sem jih preizkusila, se obnese najbolje, saj potrebuje samo GPS povezavo, ne pa tudi internetne, kar je težava nekaterih, zlasti s stroškovnega vidika, saj se izgubiš navadno v tujini in ne doma (sama sem glede tega obvezno izvzeta). Na telefonu ne zavzame veliko prostora, zato je primerna tudi za starejše pametne telefone (vsaj moja verzija).




Je pa tako. Navigacijo je potrebno uporabljati z glavo.

Primer 1

V Ljubljani sem morala poiskati neko industrijsko cono. V navigaciji sem imela nastavljeno najkrajšo pot. Jasno me je navigacija vodila po vseh makadamih, na koncu pa sem obstala v enosmerni ulici, s pogledom na željeni cilj. Jasno je bilo treba obrniti. In jasno, bi s trezno glavo lahko že na štartu samo prečkala obvoznico, zavila dvakrat levo in trikrat desno, pa bi bila na cilju.

Primer 2

S kolesom sem šla na Bled. Jasno sem nastavila pot, ki ne sme vključevati avtoceste. In jasno sem naslednji dan na poti proti morju, to nastavitev pozabila izključiti. Ko sem aplikacijo na avtocesti zagnala, me je takoj poslala z avtoceste (jasno), tako da sem zopet pristala na stranskih cestićkah. In napako ugotovila šele, ko sem se vozila že pol ure dlje od predvidenega časa.




No, navigacija je kljub vsemu uporabna in te ob pametni uporabi zanesljivo pripelje na cilj. Kupite jo lahko na spletnih marketih, ceneje (khm-khm) pa se dobi na raznih zalivih. Sama se tega, jasno, ne poslužujem (khm-khm).

Ni komentarjev:

Objavite komentar