13 avgust, 2012

I'm back

Hej ljudje,

long Time no see. Nope, nisem bila na morju. Niti v joga kampu. Delam na nekem projektu, ki mi vzame čas za bloganje. Kr neki. Ampak danes sem si rekla: "Punca, kje so tvoje prioritete?"

  
Moja nakupovalna dieta še kar traja. In to uspešno. In to čisto zares. Ni pa lahko, priznam.
Da spomnim. S prvim avgustom sem se za en mesec odpovedala nakupovanju oblačil, obutve, modnih dodatkov in kozmetike (z izjemo mila, šampona in zobne paste).


Je pa tako. Drugi dan diete sem takoj kupila daleč najdražje milo, šampon in zobno pasto, tako da sem sedaj še dodatno negovana. Nato je šlo vse gladko, do prvega obiska nakupovalnega centra. Sem šla nalašč. In se grizla, zakaj dietiram ravno v času velikih akcij in dodatnih popustov. Pa res ničesar nisem kupila. Vsaj do danes ne.


Pa občutki? Kljub temu, da je stanje na bančnem računu, enako kot v nedietnih mesecih, se počutim res kul. Nekako osvobojeno. In razmišljam o tem, da bi dieto podaljšala še v september. 

P.S.: Kao, da res kupujem ali premorem toliko zlata.

P.S.2: Zala, dober predlog. Učinkovito. Bom upoštevala. 

1 komentar:

  1. Evo, pa si ze skoraj na polovici! Drzim pesti, da ti uspe! Pa se meni kaj lepega potem kupi pri VS :P

    OdgovoriIzbriši