31 avgust, 2012

Kurt does not Hurt

Včeraj sem končno pogledala zadnji del serije Glee. Priznam, da sem se kar malo bala, da se bom morala zaradi njegovega maturiranja, posloviti od najljubšega mi junaka, Kurta Hummela, a bo očitno ostal še eno sezono. Ob ogledu mi je na misel prišel najljubši mi njegov posnetek, ki me vedno spravi v smeh. Najboljši del mi je, ko si tako elegantno, kurtovsko, popravi sprednji pramen. Oče je tu končno dojel, da mu sine ne bo delal v avtomehanični delavnici.


Res pa je, da me je Kurt v tej sezoni rahlo razočaral. Odkar je zaljubljen, se ne oblači več tako ekstravagantno, kot se je na začetku. Svetla točka sezone, je sicer bila bleščeča broška na njegovi maturitetni halji. Upam, da se v četrti sezoni popravi. Spodnja slika sicer ne kaže na to, je pa lep dokaz, da je tudi on začel brati moj blog. :)


Ni komentarjev:

Objavite komentar