02 september, 2012

Septembeeeer


Hudo. September je. Polajkam ga. Zlasti odkar me ne vabi več v šolske klopi. Res je kul. Ni več pasje vročine, zjutraj se bodo pojavile meglice, listi bodo dobili toplejše barvne odtenke in zamenjali bomo garderobo. 


V trgovine so že prispele nove kolekcije, kjer jasno prednjačijo pletenine. Polajkam jih. Sploh pa mi je všeč misel, da bom v teh dneh iz omare zvlekla puloverje, jopice, kavbojke in plaščke ter iskala kombinacije in ugotovila, da nekaterih že dolgo nisem nosila ali sem nanje že popolnoma pozabila. Kot otrok, ki s podstrehe privleče skrite igrače. Jupiiii.


Kot H&M junkie si bom šla kupit tale puloverček. Res mi je kjut. Rdeče hlače že imam, ko bo malo hladneje, pa bom nase lahko navlekla še bulerje, ki so čez poletje pridno čakali v škatli.


Jutri si bom kupila septembrski izvod modne biblije, saj je to konec koncev najbolj obsežna in pomembna številka leta. Najbolj me zanima članek o prilagoditvi stare garderobe, novim modnim trendom. Če se to da storiti tudi s H&M-ovimi oblačili. Heh.



Življenje je včasih prav lepo.

3 komentarji:

  1. Ze obdelala Vogue? Jaz sem zaenkrat obila samo britanskega, cakam se na US. Upam, da ga ne razprodajo, preden pridem do trafike :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne, sem šla ravno do trafike v bližini, pa ga tudi še nimajo. Grrr. Če se mi bo dalo sprehajati, bom šla pogledat na železniško postajo ali v Leclerca. Kako se ti je zdel britko?

    OdgovoriIzbriši
  3. Me se caka svez na polici, nisem ga se oskrunila :) Se pa ze veselim ...

    OdgovoriIzbriši