17 september, 2012

Glee 2.0

Včeraj sem si ogledala prvi del 4. sezone Gleeja, ki je prelomna, saj so seniorji maturirali in se umaknili novincem. Delno umaknili.

Rachel je odšla v New York, kjer ni več zlata ptička. Maltretira jo plesna učiteljica, ki jo igra Kate Hudson. Prav polajkam jo. Navadno je tako mehurčkasta, da mi je kar malo slabo, vloga zakompleksane alkoholičarke, ki se sekira, da ni več najmlajša, ji pa prav sede. Priznam, da kar malo uživam, ko Rachel postavlja na realna tla.


Rachel neko noč, pod tušem, spozna Brodya, leto starejšega študenta, ki ji pomaga, da se v velikem jabolku bolje počuti. Fantič mi je simpatičen, le preveč populjene obrvi me rahlo motijo.


Marley je novinka, ki bo v Glee-ju zasedla mesto glavnega ženskega vokala. Res je kjut, pa še super poje. Njena mama je izjemno debela in na šoli dela kot pomivaćica posode. Ker je povrhu vsega še revna se boji, da bi sošolci izvedeli, da je Marley njena hči. Slednja resnico izda kar sama. V zboru jo vseeno vzamejo za svojo, ob tem pa tvegajo ugled, ki so si ga na šoli pridobili z zmago na državnem tekmovanju.  


Kurt nekaj časa fura safr. Dela v kavarni in redno obiskuje bivšo šolo. Blaine ga postavi na realna tla, zato se odloči, da bo odšel v NYC. Šušlja se, da bo tam sodeloval s Saro (longface) Parker. 


Novinca sta tudi Kitty, zlobna navijačica, ki je stopila v čevlje Quinn Fabray...


...in Puck-ov brat Jacob, ki ima težave s kontrolo jeze, zato se "Will the zborovodja" odloči, da ga bo rešil.


Nova sezona se mi je sprva zdela mešana solata, a proti koncu prvega dela postane dokaj luštna. Razveselila me je novica, da bodo producenti serije Glee že naslednjo sezono "rodili" novo serijo z naslovom "A New Direction", ki bo govorila o življenju po Gleeju.




Ni komentarjev:

Objavite komentar