02 september, 2012

Zelenjawa

Spet sem ustvarjala v kuhinji. Bolj ali manj uspešno. Kot ponavadi. :)

Ker se na vrtu stebla kar šibijo pod težo zrelih paradižnikov, sem se odločila, da jih odrešim muk. To pa ne pomeni, da so bili muk rešeni tudi ljudje, ki so "uživali" v mojih gurmanskih užitkih.

Nekje sem slišala, da je tale recept res kul, zato sem se ga lotila uresničiti. Recepta nisem imela pri sebi, zato je jed rahlo improvizirana.

Sestavine:

Paradižniki,
bučke,
provansalske začimbe,
italijanske začimbe,
olivno olje,
sol,
riban sir,
parmezan,
kisla smetana.



Steklen pekač sem namazala z olivnim oljem. Vanj sem naložila na kolesca narezane plasti bučk (prej jih je treba nasoliti za 20 minut, oprati in osušiti) in paradižnika. Vsako plast sem rahlo nasolila in začinila. Bučke s provansalskimi, paradižnike pa z italijanskimi zelišči. Na vrh sem posula riban sir. Pekla sem 35 minut na 180 stopinj C. Postregla sem s parmezanom in kislo smetano. Jed je super priloga jedem z žara.

Sedaj pa trenutek resnice. Jed mi ni preveč dobro uspela. Medtem, ko je bila na vrhu dobro zapečena, so bile bučke na dnu še trde. Napaka, ki sem jo storila je bila, da sem plast sira naložila prekmalu. Ko se mi je začel žgati, sem pečico dala na nižjo temperaturo, zato je bil del jedi na koncu še surov. Naslednjič bom poslušala nasvete modrih gospodinj* in storila naslednje:

Sir bom naložila pet minut pred koncem. Pekla bom na najnižji rešetki in tako, kot piše v receptu.
Po nekaj urah sem jed pogrela, pa je bila super. Jasno, če pa ni bila več surova.

*Mama. Ne povejte ji, da je imela prav. :S



Ni komentarjev:

Objavite komentar