06 september, 2012

Grouponi

Grouponi so kuponi za skupinske popuste, ki so se v zadnjem letu "razpasli" v Sloveniji. Vsakodnevno nam ponujajo ugodnosti od jahanja konj do depilacije in od nedrseče podlage za mobilni telefon do anticelulitnih nogavic za pretok krvi. Pogrešam še Čang Šlang mistra Džirla ter motivacijski komplet Smiljana Morija, pa bi nudili tutto completo.

Spodnja slika se mi zdi tako simpatično neumna, da sem jo kar nalimala. Jap, verjetno ti v kuponski gužvi pred masažo, v lase pripnejo cvetice. Me prav zanima, če kaka zatežena stranka to zahteva od njih. Itak je v nasprotnem primeru zavajanje potrošnika. :)


V glavnem. Prijavljena sem na nekaj stani s skupinskimi popusti, ki mi vsako jutro prijetno zafilajo inbox. Večina ponuja masaže in lepotne tretmaje. Meh, to ni zame. Ne maram, da se me tujci dotikajo. Brrrr.

Prijavljena sem tudi na nekaj strani, ki ponujajo zadnje oblačilne trende. Se kar najde kakšen kjut kos. Ampak vedno zavlačujem tako dolgo, da akcija izgine ali je razprodan.


Na teh straneh ponujajo tudi razne izlete, hotelske namestitve, letalske karte. Večina teh se mi zdi navadna nategancija. Cena na prvi pogled izgleda ugodna, a po pregledu drobnega tiska ugotoviš, da moraš plačati še razne pristojbine in prijavnine. Whatever. 
Pa to. Danes na eni izmed strani ponujajo hotelsko namestitev v Londonu za dve osebi. Na prvi pogled izgleda ugodno, a niti ni. Hotel v enakem rangu stane preko spletne strani popolnoma enako, le da je ta bližje centru in ne nekje bogu za nogu. 

Ko sem iskala fotko, sem naletela na to sliko mondenega londonskega hotela. Ko sem jo videla, sem dobila filing, da moram nekoga kropiti. 


V resnici sem do danes kupila le en groupon. Za kebab. Plačala sem ga po položnici, tako da je bila končna cena podobna realni v kebabdžinici. Pa še teh tanovih neumnih položnic mi tam ne bi bilo treba izpolnjevati.


Aja, pa ene tri sem kupila za darilo. Ko se v  nedeljo zvečer spomniš, da ima nekdo rojstni dan, znajo kar priti prav. Heh.

Ni komentarjev:

Objavite komentar