04 avgust, 2012

Via My Ass!

Grrrrr, večkrat dobim popizditis via družabna omrežja in trenutno sem ga spet.


Jožica: Še mal, pol pa via morje.

Polde: Viaaaa Umaaag.

Štefika:...naiiiibolš blo s Maichy na kopanju. Še mal pa via Zrčeeeee.


Aaaaa. Kr slabo mi je, ko copy/pastam. O.K. res je, da sem ljubosumna, ker gre Jožica na morje, Polde celo v Umag, Štefika pa z Maicy po kopanju še v Zrče. Ampaaaaak....

...a lahko prosim nekdo to klapo katere virus se širi via Facebook nauči, uporabljati besedo via?

Naj napiše. Grem na morje, via Duplek. Pa bom kljub fovšiji dala mir.



Via sicer pomeni skozi/čez/po. Greš na vlak in vidiš, da gre iz Ljubljane v Hodoš via Maribor. Lahko jo uporabljamo tudi tako: "To datoteko ti bom poslala via WeTransfer (Priporočam za pošiljanje velikih fajlov)." 

Še enkrat poudarjam, da nisem jezikovna perla, v zapisih mi kar mrgoli pravopisnih napak, ampak zblojena via mi gre vseeno na živce. Pika.


By by, jaz grem samo še via postelja. :P

P.S.: Zgornja imena so namišljena. Vsaka podobnost z resničnimi osebami, je zgolj slučajna.

2. P.S.: Črna pika za vse via-karje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar