01 avgust, 2012

Hanging Money

I like my money right where I can see it - hanging in my closet. 
 ~ Iz serije Sex and the City

V zadnjem času v mojem življenju padajo pomembne odločitve. Eno izmed njih, sem začela uresničevati danes:


Jaz, Miss Murphy slovesno in javno prisegam, da v mesecu avgustu ne bom šopingirala. Ne bom kupovala oblačil, obutve, modnih dodatkov in kozmetike (zobna pasta, britvice, milo in šampon izvzeti).



Taka odločitev je bila nujna, ker se moje omare šibijo pod težo oblačil, katerih velik procent še nisem oblekla.

In stanje? 
Prvi dan posta sem uspešno prestala. Tresenje in nervozo sem blažila s pitjem vode in grizljanjem sadja. Trgovine nisem obiskala. To me čaka po prestanem tednu dni. Že zbiram pogum.

In nagrada? Če mi uspe zdržati mesec dni brez nakupovanja, si 1.9. kupim letalsko karto za London.
Pa kazen? Hmmm, ja te si pa še nisem izbrala. Lahko pa jo predlagate. Ampak mora biti vzgojna.

P.S.: Če se pregrešim, obljubim, da v roku osmih ur javim na blog. 

Pika.

1 komentar:

  1. Kazen bo ta, da dejansko ne bos sla v London, kjer so pred dnevi odprli dve trgovini VS :)

    OdgovoriIzbriši