17 januar, 2013

Domače sladkosti

Ker se z razlogom ognitve pravemu delu rada lotim bedarij, sem ta teden počela prav to. Ker bomo imeli po nekem dogodki retro pogostitev, sem se odločila narediti domače sladkarije. Začela sem s karamelami. Popolnoma osnovnimi.

Vzela sem širšo (hvalabogu) teflonsko posodo. Vanjo sem vsula toliko sladkorja, da sem na 1cm debelo prekrila dno. Mešala sem, dokler se zadeva ni stopila. Nato sem jo polila po peki papirju in z nožem, v maso naredila pravokotne zareze. Ko se je zadeva strdila, sem jo po črtah prelomila. No, po črtah mi ni uspelo, tako, da je bil vsak kos drugačen. In ne pravkokoten, temveč trikoten. A vseeno, izgledalo je retro. Tudi okus je bil tak. Ne slab, ampak nenavaden. Baje so te karamele dobre proti grlobolu, še zlasti, če jih namečete v mleko.


Danes bom naredila mehke karamele. Recept za le te je tak:


- 1/2 kg sladkorja

- 1 čajna žlička masla

- 1,5 dcl sladke smetane


Stopimo sladkor, dodamo maslo in smetano, ki jo prej ogrejemo. Malo pokuhamo in premešamo, nato pa vlijemo pekač. Ko se masa strdi, karamele narežemo. Lahko jih tudi zavijemo v barvne papirčke, celofan...

V maso lahko poljubno dodamo tudi mlete lešnike, mandlje, rum,...



Bom videla ako mi uspe. Stvar izgleda preprosta, ampak v nekem receptu polovica teksta obsega nasvete za lajšanje opeklin, ki so posledica karameliziranja rok. Grem torej še po golido Bepanthena. :S

Ni komentarjev:

Objavite komentar