09 januar, 2013

Poletne radosti

Na spletni strani Victoria's Secret že lahko najdete novo kolekcijo kopalk v katerih boste poskrbele, da se bo plažno ljudstvo obračalo za vami. V pozitivnem smislu, ne v smislu wcpapirsejeprijelmojihpapučk.

Črne so mi všeč. Vse. So kul, hot in chic. varna izbira.


Veliko je turkiznih. Na manekenkah so mi dokaj všeč, sama pa ne vem, če bi si jih nadela.


Zelo lepe so koralne. Na slikah izpadejo res ženstveno, na meni pa tako sprane, kot da sem jih poverbala že od šeste sestrične.


Izredno polajkam spodnje, z živalskimi vzorci. Agrrrrr.


Fine so pič*aste. Mela bi spodje leve, na katerih je še del leoparda.


Lepe so tudi pariško modre. Zlasti leve. Naredijo tudi lep in bogat dekolte.


Šekaste so luštne in zabavne. Sve po spisku.


Zanimivo, da se vedno bolj pojavljajo kopalke z neusklajenim zgornjim in spodnjim delom. Tako lahko vsaj uporabite tudi kose, katerih boljša polovica je ostala kje v Dalmaciji.


Moj letošnji izbor kopalk. Športno sevajoče za vodne vragolije, živalske za nastavljanje na plaži in limonaste, ker so mi pač všeč. 


 Upam, da bodo nabildane suhice in lepe kopalke dobra motivacija za predpoletni trening. Je pa časa še dovolj, tako da si ga lahko vzamemo na izi. ;)




Ni komentarjev:

Objavite komentar