03 januar, 2013

Primark SS013

Vsake pol leta me prime, da bi šla v London. Navadno se ta želja pojavi po objavi Primarkove kolekcije za naslednjo sezono. Če imajo pa vse tako poceni, no. 

V spodnjo kolekcijo se lahko odenete spomladi in poleti 2013.

Tale outfit polajkam. Me zanima, če so tudi čevlji njihovi, ker so res kul. Hlače stanejo 13£.


Sama te obilne beline ne bi nosila po spodnjem navdihu. Všeč mi je top. Nekako me spominja na Versaceja s preteklega leta.


Tole sončno obleko bi prvega maja sprehodila po Parizu. Ne s temi čevlji. Obleka: 20£.


Še ena super sladoledna kombinacija oblekice in torbice.  Čevlji tako ne pašejo zraven, da je groza.


Jupiii. Plaža outfit.


Ta obleka bo moja. Za 15£. Čevlji pa ne. Brrrrr.


Tale bo za sprehod po južni Franciji. 13£.


Živalska očalca za 1£. Arrrrrr.


Rokerska torbica za pomladne dni. 


Pa še ogrlica za zraven.


Tile bodo gvišno moji.


Ko prebolim postlondonsko finančno krizo, me bo Primark spet imel svojih nedrih.



Ni komentarjev:

Objavite komentar