12 avgust, 2013

Back2blog

Danes sem imela nočno moro. Sanjalo se mi je, da je ameriška vlada ugotovila vohunske namene mojega bloga in me začenjala preganjati. Zadnji fragment sanj je bila suha in prašna jama nekje v Iraku, kjer sva se skrivala jaz in moj laptop. Zjutraj sem ugotovila, da je to najbrž sporočilo iz vesolja. In sem sklenila napisati prvi po-počitniški post.


Letos sem bila Hrvatica. Malo Dalmatinka, malo Istranka. Malo sem bivala v hiški, malo kampirala. Bila sem tudi svat, gospodinja, vrtnar in kmet. Ugotovila sem, da še nobeno poletje ni bilo tako dogodkovno pestro. Toliko o času kislih kumaric.


Moje poletje v številkah...


225 UR SONČENJA
2 KREMI ZA SONČENJE

Pohvaliti se moram, da sem imela prvič v življenju porjavelo polt. Trajala je sicer natanko teden dni. 


1 LITER ALOE VERE

Ko misliš, da po treh dneh izležavanja na plaži, postaneš odporen na sonce... 


35 KOMARJEVIH PIKOV

Čudovita stran kampiranja. Pomaga, če zvečer zadrgneš šotor. 


1 ZAVOJČEK HANSAPLASTOV

Ljudje so eni navadni pujsi. Kamor sem prišla, so se med kamenčki ali mivko svetili koščki stekla. Po nekajdnevnem uspešnem izogibanju, sem enega fasala globoko v peto. Grrr.


1 POOL PARTY

Pri vročinskem valu pomaga zgolj veliko hladne tekočine. Nekaj v domačem gumijastem bazenu, nekaj tiste z ledom, meto in limeto.


0 UR GLEDANJA SERIJ

Odklopila sem se. Bila sem skoraj brez neta, računalnika in telefona. In čisto brez TV serij. Po nekajdnevnem tresenju, sem se kar pobrala.


4 PREBRANE KNJIGE

Brala sem lahko literaturo, ki se jo dobesedno požira. Brownov Inferno je povzročil željo po ponovnem obisku Firenc, ki kar ne ugasne.


7 KOSOV OBLAČIL

Na morju na srečo nisem kupovala ne spominkov, ne indijskih oblačil s stojnic, ki si jih konec koncev nikoli ne nadenem. Po vrnitvi v Slovenijo sem padla v razprodaje, ki so bile pametno realizirane. Poleg nekaj brezveznih majičk za 3€, sem našla hud zimski pulover in jakno v Chanel stilu. 


186 IGER REMIJA

Vesela sem, da nimam stikov z igralnicami. Ker bi bila totalno odvisna. Na novo sem se naučila igrati remi, ki me je obsedel. Še dobro, da je bila kazen za največ točk, samo ena velika pica. 


35 UR ZALIVANJA

Prvič v zgodovini sem poleti skrbela za vrt. In prvič v življenju cenim vsak domač pridelan paradižnik.


1 POROKA

Bila sem na eni super poroki. Največ dela sem imela seveda z obleko. Več o tem v prihodnje...


1 ŠOK

Na dopustu sem v medijih zasledila, da je umrl Cory Monteith, po domače Finn iz Gleeja. Ne vem zakaj, a bila sem totalno šokirana. Tipček nikoli ni deloval zvezdniško, bil je priljudno neroden in zmeden. Kot kak dečko iz sosednje ulice. Ko sem že pred časom slišala o njegovih težavah z drogo, sem si mislila, da mediji pač napihujejo eno prženje trave. Pa niso. Breme slave je bilo zanj očitno pretežko. Naj počiva v miru in naj vsaj kakšnega mladeniča ali mladenko, ta dogodek odvrne od bele omame. 


1 OBSEDENOST

Kraljevi otročiček je povzročil pravo evforijo. Verjetno bolj v tujini, kot doma, a vseeno. Čakali smo na datum poroda. Šla je v porodnišnico. Čakali smo napis za ograjo palače. Pa prvo fotografijo. Pa ime. Pa ugotavljali, kaj bo imela oblečeno (Itak je izbrala pike. ;). Kljub temu, da se sama sebi zdim neumna, ker takim traparijam posvetim toliko pozornosti, ne odneham. In na vse skupaj ne gledam kot na veliki posel britanskega gospodarstva. Mlada družinica je simpatična. In super je, da svet vsaj za nekaj dni pozornost, namesto v recesijo, nesreče ali nafto, usmeri v novo življenje.


Kljub vsem pripetijam, prijetnim in neprijetnim, bodo ostali nešteti lepi spomini. In še se ustvarjajo. ;)

3 komentarji:

  1. Zanimiv povzetek počitnic :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Koooncno :) Vsak dan cekirala in cakala na nov post :) Keep 'em coming :)

    OdgovoriIzbriši