14 avgust, 2013

Primark AW13


Primark je objavil novo kolekcijo za jesen in zimo. Čuti se vpliv grungea, ki se je trenutno vrnil. Karirasti in živalski vzorci, umetno usnje in zakovice so sicer stvari, ki so mi všeč, a kolekcija me ni ravno spravila v delirij. Kljub vsemu se najdejo kosi, ki se jim moja omara ne bi uprla. Všeč mi je prvi look, usnjeno krilo v kombinaciji z vzorčastim puloverjem. Tako temačno šik je.


Cara, Rihanna in druge IT bejbe so povzročile povratek volnenih kap. Polajkam iz treh razlogov. Izpadejo bad-ass, so praktična zadeva za hladne dni, na zalogi jih imam ducat in pol.


Vsako jesen si kupim kak pulover. Vedno me premamijo tisti z neumnimi, otročjimi vzorci, ki jih je primerno nositi do 23. leta, a vseeno. Na ta način še vedno plačujem študentsko članarino za knjižnico. ;) 
Letos si bom omislila tudi krajši puloverček v stilu črnega na zgornji sliki, ki ga bom nosila v kombinaciji s krilom z visokim pasom.



Pri jaknah niso bili ravno revolucionarni. Kljub vsemu sta parka in usnjena jakna obvezni spremljevalki prehodnih obdobij.



Primarkovim bulerjem v dežju ne bi zaupala, zato raje kupim pravo stvar. Imajo pa super salonarčke, ki so poceni in brez težav preživijo nekaj žurerskih pohodov.


Nakit je masiven. Polajkam ga. Še posebej zapestnico z insektom.


Obleke so primerne za vsakodnevno življenje. Črne najlonke, jopica ter balerinke so vse, kar potrebuješ za jesenski izhod.


Na zadnji sliki je nekaj kosov, ki so totalna polomija. Nikoli ne bom razumela jesenskih gležnarjev s sprednjo odprtino. Zakaj??? Zakaaaj? Zgornja karirasta srajica je primerna zgolj v kombinaciji s konjem in skednjem, črn puloverček pa me spominja na nekaj, kar je še Courtney Love pustila v 90-tih. Pofejkani Valentino salonarji so dokaj nagravžni, kariraste hlače pa me spominjajo na zadeve, ki so jih stare mame nosile iz Lentija. Zadnji čevlji so lahko najmodernejša zadeva na svetu pa bi jih vseeno uporabljala le kot držalo garažnih vrat.


Ni komentarjev:

Objavite komentar