21 avgust, 2013

Moving In

Bala? Kakšna bala? Kaj je to? Tako sem težila precej starejšim sestričnam, ki so me kot smrkljico s seboj vlačile po trgovinah. Navadno smo obiskale Merkurje, Odeje in Svilanite. Bala so bili enkrat kozarci, drugič brisače, tretjič posteljnina. Nič mi ni bilo jasno. Prijazno so mi razložile, da je bala material, ki si ga mlada dekleta pripravljajo in shranjujejo za čas, ko se bodo z možem vselile v novo stanovanje. 


To se mi je zdela največja bedarija, ki sem jo kdaj slišala. Itak bomo vse dobile premožne ženine, ki nas bodo po poroki prinesli v moderno opremljeno stanovanje. Zakaj bi hranile kozarce, ki bodo čez nekaj let totalno out? Pa še tega ne vemo, če se bomo sploh poročile...


Človek na ta način razmišlja do dne, ko vidi, kako izgleda prva vselitev. Sveže prepleskano stanovanje, novo pohištvo in snežno bele zavese so zelo razburljivi. Vseeno pa manjkajo rjuhe, brisače, odeje, kuhinjske brisače, kozarci, pribor,... kar nanese kar nekaj evrčkov. Da ne govorim o čistilih, krpah, sesalcu ipd.


Včeraj sem tako razmišljala, kakšno je najprimernejše vselitveno darilo. Okvir za sliko? Preproga? Ločnica?


Nič od naštetega. Na spletu sem našla nekaj idej, ki se mi zdijo prav kul. Fino darilo je, če v kozarec (tak, ki se ga lahko uporabi), košaro ali vedro zberemo uporabne stvari, ki jih bo novi stanovalec lahko s pridom uporabil. Pa naj bo to roba za čiščenje, ki vsebuje krpe, univerzalno čistilo, moča, ščipalke za perilo,...


roba za kuhinjo, ki vsebuje kuhalnice, nože, desko za rezanje, kuhinjsko uro, kuhinjske brisače, tehtnico...


ali pa splošno uporabne stvari, ki jih je dobro imeti na zalogi. Škarje, Olfa nož, lepilni trak, izvijač, klešče, sekundno lepilo...


Če se vam vse to zdi preveč skromno vam povem, da se nihče ne bo pritoževal nad novim sesalcem. 





Ni komentarjev:

Objavite komentar