28 avgust, 2013

Party legs


Ne vem, kaj je krivo. Rojstvo pod nesrečno zvezdo ali preveč Čokolešnika v mladosti. Ne poznam bolj štorastega človeka od sebe. Vedno, ko kaj delam se urežem, opraskam, opečem. Da ne govorim o modricah na nogah.


Imela sem pomemben dogodek. Kupila sem si lepo obleko in sandale. Ves teden sem pazila, a večer pred dogodkom se je zgodilo. Ker se mi ponoči ni dalo prižgati luči, sem se ob sprehodu do WC-ja zabila v omaro. Na golenici je nastala ogrooomna modrica. 


Odločila sem se, da mi to ne bo pokvarilo večera. Logično sem razmišljala in malo pred odhodom napudrala nogo. Bila sem temeljita. Nanesla sem kremo, tekočo podlago in puder v kamnu. Ker sem že začela, se nisem ustavljala. Napudrala sem si celo golenico in tako pametno zakrila še nekaj pikic, ki mi niso bile všeč.


Na zabavi je bilo super. Ponosna nad svojo kreacijo sem veselo plesala in razkazovala noge. Dokler ni pristopila vljudna kolegica in me opozorila. Opozorila na to, da moja desna noga izgleda, kot bi prišla iz njive. Ob potenju se je puder namreč stopil in v rjavih potočkih tekel proti sandalom. Grrrrrrrr.

Nauk?

NE PUDRAJTE SI NOG! 

(vsaj ne z navadnim pudrom :S)

Ni komentarjev:

Objavite komentar