15 maj, 2012

Kilogram SPD-ja, prosim

Pa še en kilogram komunikacije za zraven. Prosim. 

Včeraj sem se na hitro odločila, da na moj konjiček na pedalni pogon "namontiram" SPD pedala. To so pedala, s katerimi se pripneš na čevlje, da po cesti drviš še hitreje, obenem pa uporabljaš še nožne mišice v bližini celulitično kritičnih delov.

Pridem v trgovino, se dogovorim za servis in prosim še za montažo teh pedalov. Pa vprašam prodajalca, kakšne pedale priporoča, saj vem, da jih imajo v cenovnem rangu od 30€ do 250€ (slednjih pa res ne rabim). Pa pravi tipo, da obstajajo na eno klipsno in dve klipsni. 

Hm.  

Pa ga vprašam, kaj priporoča za rekreativnega kolesarja? Pa pravi, da se moram odločiti sama.

Hmmmm. Ampak jaz  ne vem, kaj je fora s temi klipsnami.

Pa ga vprašam, kaj pomenijo te klipsne. Pa se vsi tipi v trgovini začnejo hihitati . 

Hmmm, očitno sem res zabita kot noč, da tega ne vem. Pa ga še enkrat vprašam, kaj je razlika? Pa spet vsi v smeh. Hmmm. Pa mu rečem, naj pač namontira nekaj v rekreativnem cenovnem rangu in s širšo uporabnostjo. Pa zapiše SPD na eno klipsno.

O.K. Whatever.

Pa vprašam znanca, kaj ena klipsna pomeni in če je ta odločitev pravilna? Pa pravi, da se pedal na dve klipsni lahko uporablja le za kolesarske čevlje, pedal na eno klipsno pa je narejen tako, da na eni strani pedala lahko uporabljaš kolesarske, na drugi strani pa tudi navadne čevlje, brez vpenjanja. O.K. Torej nisem zamočila.

Ta dogodek je v meni pustil mešane občutke. Sprva sem imela občutek, da sem res eno tehnično neuko ženšče,...ampak ne. NISEM! V preteklosti sem se dogovorila tudi za kakšno bolj zahtevno (tudi tehnično) zadevo. Brez problema.

Potem sem začela razmišljati, da je verjetno kriv prodajalec. Pa ni. Tipo je navajen, da v trgovino zahajajo ljudje, ki poznajo izraze in tehnične podrobnosti stvari, ki jih kupujejo. Tudi jaz bi se hihitala, če bi delala v DM-u, pa bi prišel tip in spraševal, kakšna je razlika med šminko in lipglosom. 

Torej. Ugotavljam, da je, tako kot pogosto v življenju, tudi tu težava k o m u n i k a c i j a. Sicer sem vesela, da je  rdečica na mojih licih fantom polepšala popoldan, bi pa v svoji trgovini (ako bi jo imela) poskrbela, da bi za pultom stal nekdo, ki bo se znal posvetiti različnim strankam.

   

Ni komentarjev:

Objavite komentar