23 maj, 2012

Poletje prihaja

Današnje jutro mi je napovedalo, da prihaja poletje. Res. Pa nisem svečenik, ki bi to znal napovedati iz leta ptic. Tudi kosti (točneje, desno koleno) mi tega niso povedale. Znanilec poletja je bil H&M. Ko sem videla slike iz nove kampanije, sem si rekla, sedaj pa bo. Kmalu. No, znanilci so bili tudi sončni žarki, ki so nenapovedano pokukali skozi okno moje pisarne. Pa Niki Minaj, ki se je tako poletno vrtela na radiu, da že vse jutro poplesavam (upam, da ljudje iz sosednje stavbe ne zamerijo).  
Všeč so mi spodnje cunjice. V rdečih kopalkah bi ležala pod vročim soncem na Capriju, rumene bi vzela na popoldansko kopanje s prijateljicami v Istri, zvečer pa bi si nadela hlačke s palmami in odbrzela v mesto na kozarec vina. 
Pa tudi bom. Takoj po16.6, ko shujšam 5 kg. :)


Zanimivo, kako se v modo vračajo temnejše obrvi na blondinkah. Hmmm. I like it. :)


Pa še malo Niki. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar