10 maj, 2012

New Girl

Na serijo New Girl, ki jo predvajajo na Fox-u sem po nesreči naletela na IMDB-ju pod "tolevamjebilovšečmordavambotudito". Po ogledu prvih dveh delov sem se spraševala le, kdaj jo bodo na hitro zaključili in se lotili novega projekta. Kot serijski manijak sem vztrajala in serija mi je bila vedno bolj všeč. Celo vedno s soncem obsijana Zooey Deschanel ni moteča. Celo nasprotno. Zdi se mi dokaj simpatična in zabavna. Tudi ostali liki, ki na vseh oglasih za serijo izgledajo kot "photoshopoverdosedamericanbleachedsmiles" so iz serije v serijo bolj prijetni. Da je serija gledalcem očitno prirasla k srcu kaže tudi velika rast "dolpotegovalcev" na piratskem zalivu. 
Včeraj sem si ogledala zadnji del sezone in se nasmejala do solz. 
Priporočam!

Ni komentarjev:

Objavite komentar