22 maj, 2012

Mikica

Mikica, lepo prosim. Mislim, da sem besedo mikica nazadnje slišala v koloniji, ko smo čečkali po mikicah. Kaj sploh je mikica? No, kaj si pod besedo mikica predstavljam jaz? Zame je mikica prevelika, enobarvna, po možnosti reklamna majica, ki si jo oblečeš za pomivat okna, pospravljat podstrešje ali jo poleti nosiš namesto pižame. Vsekakor je mikica nekaj, kar uporabljaš v intimnosti lastnega doma. 
In zakaj me mikica moti?
Mikica me moti, ker bom morala mikico očitno nositi v javnosti. Z mikico bova nastopili na odru (pa mikica ne bo kostum v kakšni predstavi). Fej, mikica. Nedavno sem "jamrala" kako lahko ljudje na kulturne prireditve hodijo v crocsih in flisu (spodaj imajo siguuurno mikico), sedaj pa bom (seveda ne po lastni izbiri!) tudi sama ena izmed tistih - v mikicah. 
In kako dobiti spodobno mikico?
Nemogoče. Prebrskala sem ogromno nešportnih trgovin z mikicami, kjer bi dobila zgledno enobarvno mikico, brez vzorca na mikici,... pa je n e m o g o č e. Na koncu sem pristala na pariško modro asimetrično majico, ki spominja na mikico, a kmalu ugotovila, da ta mikica ne spada k modrim kavbojkam, (še ena izmed mikičastih oblačilnih zahtev ) tako da sem še vedno v lovu na popolno mikico. Če kdo najde mikico, ki bi spadala na oder, naj mi sporoči.
Tokrat gre črna pika meni in vsem, ki bomo na odru v mikicah. 

O


Mikica. Mikica. Mikica. Mikica. Mikica. Mikica. Mikica. Mikica. Mikica. Mikica. Mikica. Mikica. Mikica. Mikica. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar