21 maj, 2012

Shazam

O.K., O.K., večina civiliziranega ljudstva že dolgo ve, kaj pomeni pošazamati, ampak do nedavnega zame to pač ni veljalo.
Na radiu se je od jeseni vrtela francoska pesem, ki mi je bila zelo všeč. Ker nisem francosko govoreč, niti razumevajoč človek, je bilo guglanje in binganje te pesmi dolgotrajno. Tudi na lestvicah je misem našla. Pa sem šla iskat po seznamu trenutno vročih francoskih pevk. No in na koncu sem jo le našla. Pesem pevke Zaz z naslovom La fée.
Seveda sem se o svojih detektivskih podvigih hvalila okrog. Pa pride kolegica in reče, da ima skoraj vsak pametni telefon aplikacijo, kjer samo pritisneš na gumb in že se ti izpiše naslov pesmi in izvajalec. In res je tako.
Aplikacijo Shazam se lahko brezplačno naloži preko spletnih marketov. Ko slišiš pesem, samo vklopiš aplikacijo, ki ne glede na ostali hrup v okolici prepozna pesem. Če imaš vzpostavljeno povezavo s spletom, ti podatke prikaže takoj, če ne, pa počaka do prve povezave. Pesem lahko preko aplikacije tudi kupite (na iTunes-u). Aplikacija pri meni sicer ni v pogosti uporabi, je pa fina. :) 


Pa še Zazin komad. :)



Ni komentarjev:

Objavite komentar