16 maj, 2012

Projekt "Plaža"

Ko sem zagledala spodnjo sliko Nigelle Lawson, sem lahko rekla samo "Wow". Bejba je stara 52 let in izgleda super hot. Nedavno je še shujšala, čeprav se mi zdi, da ji je baročna postava čisto pristajala. 
Ker se poletje nezadržno bliža, sem se tudi sama odločili izgubiti tistih 5 odvečnih kilogramov. Ampak kako? 
Nigella je hujšala po sistemu Jamesa Duigana, ki vsebuje holistični pristop. Itak. Imela je osebnega trenerja, nutricionista,... I'll pass. 
V roke mi je prišla dieta, ki jo izvajajo Viktorijini angelčki. Hm. V bistvu ne jejo trdnih snovi. Spijejo galono vode na dan, no zadnji dan pred revijo pa sploh ne pijejo. Rezultat tretmaja je sicer izjemen (kot lahko vidite na desni sliki), ampak...I'll pass.
Nedavno sem prebrala članek o Cik-cak dieti, ki se mi zdi kar primerna zame. Bistvo diete je v tem, da 3 dni zauživaš manj kalorij, nato pa sledi dan, ko ješ normalno, oziroma je lahko vnos kalorij večji. Fora je v tem, da se ob dolgotrajni dieti z manjšim vnosom kalorij telo navadi nanj in zato porablja manj, tako da se naša shujševalna kura nikamor ne premakne. Temu se reče Jo-jo efekt. Zato je vmes dan, ko telo izzovemo s kalorijami in le-to jih veselo kuri. :)
V glavnem. Danes začnem hujšati. Res. Izvajala bom Cik-cak dieto in vsaj 3x, no okej 4x na teden športala po pol ure dnevno. 
Se oglasim 16.6., da povem če zadeva deluje.
:)


Ni komentarjev:

Objavite komentar