08 oktober, 2013

A je to

Sem tip človeka, ki je po eni strani razsipen, po drugi pa noro škrt. Nikoli ne pomišljam pri nakupu cunjic, čeveljčkov, nakita in ostalih nujno potrebnih življenjskih stvari. Najbolj varčna pa sem pri nepotrebnih zadevah, kot je npr. avto. Še nikoli nisem imela zglednega vozila. Če je tak ob nakupu, se ob redni uporabi in slabem vlaganju vanj, kmalu spremeni v rjasto škatlo. Kot bi bil v lasti kakega džanksa.


Najbolj žolčen dogodek celega leta, je poleg obiska pri frizerju trenutek, ko moram na tehnični pregled. Takrat vložim mesečno plačo, da se kripa za silo pokrpa, zamenja olje, intenzivno jo tudi počistim. Lani me je prijazni gospod na pregledu spustil ob obljubi, da bom še isti teden, avtu spolirala sprednje žaromete. S tem sem itak odlašala celo leto. Ker je pri mojstru cena poliranja 60€ sem se odločila, da si na spletu kupim precej cenejši komplet za domačo nego.


Pa sem se lotila dela. Ugotovila sem, da sem totalno nepripravljena. Okrog luči bi mogla nalepiti "malarski" trak, ki ga jasno nisem imela. Zalepila sem rjavi selotejp, ki je prijel zelo dobro. V bistvu tako dobro, da je s seboj potegnil še nekaj barve. Nič hudega in nič takega, kar ne bi popravil lak za nohte. 

Nato se je zataknilo pri dveh bombažnih krpah, ki ju nisem imela. Nič hudega. Bom na pol raztrgala staro reklamno majico, sem si rekla. Ker nisem Hulk, to ni šlo tako gladko.


Stekla sem v kuhinjo, vzela kuhinjski nož in majico razrezala. Poliranje je bilo kljub bolečim rokam zelo uspešno. Takoj sem se usedla v avto in stestirala svetilnost žarometov. Zadovoljna s seboj sem odšla spat. Naslednji dan sem se odpravila v službo in po opravkih. Naredila sem kakih 100km. Na bencinski sem se še ustavila, da bi nalila tekočino za vetrobransko steklo. Ko pa sem odprla pokrov vozila pa...



...glej ga zlomka. Nad akumulatorjem se je veselo bleščal kuhinjski nož, ki je tam ostal od prejšnjega večera. Kljub temu, da sem si oddahnila, da sem ga našla pred pregledom, sem bila malo žalostna, saj bi bil pogled na obrazni izraz pregledovalca ob najdbi, neprecenljiv. :)

1 komentar:

  1. Hahahahaha :) :) To je pa cist tebi podobno ;)

    OdgovoriIzbriši