09 oktober, 2013

Paris Time


Paris Hilton je kooončno izdala novo pesem in videospot. Če vas zanima, je naslov izdelka Good Time, nastal pa je v sodelovanju za raperjem Lil Waynom.


Če je bila pesem Stars are Blind vsaj približno poslušljiva naj povem, da je tole en kup popravljenega fušanja.


Spot je rahlo boleč. Najprej sem zamižala ob pogledu na njene oči. O, Marija!


Zaskrbelo me je za njena ledvica in mehur, saj se punca kar dolgo, pomanjkljivo oblečena zvira po vodi. Da ne govorim o muskelfibru, ki jo bo doletel.


Ves čas je moj pogled begal k njenim enormnim stopalom, ki pa za daljši čas niso ujeta na filmski trak.


Ko sem iskala pozitivno točko posnetka sem ugotovila, da je Paris v pesmi iskrena. Poje o tem kar najraje in uspešno počne. Žura in ne dela nič pametnega. 


Ni komentarjev:

Objavite komentar