30 oktober, 2013

Divja stvarca


Včeraj sem se oblekla po francosko. Roza plisirano krilo, majica z motivom Audrey, nove balerinke in pikasta jopica so povzročili, da sem se z vetrom v laseh podala iz službe. Prefinjeno sem se ustavila na obroku v McDonaldsu.


 S pokončno glavo sem se postavila pred blagajno in naročila. Ko sem čakala na zdravi zavojček, se mi je približalo mlado dekle. Nekaj mi je govorilo, jaz pa sem skrivaj zavijala z očmi, ker mi gre na živce, da mi ljudje stalno nekaj prodajajo. Prišla je še bližje in v uho mi je šepnila: "Fsi ti gledajo f rit!".

????


Aaaaaaa!!! Punca mi je prijazno skušala povedati, da imam krilo zataknjeno za najlonkami. Šok ni bil hud, dokler nisem v počasnem posnetku pogledala nazaj in ugotovila, da se mi reži polna restavracija. Dodatni udarec je prišel v naslednji sekundi, ko sem ugotovila, da imam na hlačkah, čez celo rit napisano "Wild Thing."


Kljub rdečici sem se pokončno usedla za mizo in pojedla svoj obrok. Saj se ni zgodilo prvič. :S



3 komentarji:

  1. feministka30.10.13

    Lej, sej mas dobto rit in se ti ni treba sekirat. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa sej drugače na zgornji fotki nisem jaz. :)

      Izbriši
  2. feministka30.10.13

    Veeeeeem. :)

    OdgovoriIzbriši