23 oktober, 2013

Mingl


Sama, čisto samcata sem se morala za nekaj dni odpraviti na službeno pot. Pa saj nisem tako lesena in ne-svetska, da bi se bala potovati. A vseeno je nelagodno. Pa še navadno se mi ne da minglati s tujimi sotrpini tako, da sem se nad to odločitvijo rahlo zmrdovala. A sem vseeno šla. In itak uživam sto na uro.


Ne morem se odločiti, kaj je bolje. Ogrooomna postelja, ki jo imam čast oblegati ali kraljevski zajtrk.


V prostih urah lahko z zamudo naštudiram gradivo, ki je končno prišlo na vrsto.


Zvečer pa sledi gledanje najljubših filmov in serij. Internetna povezava sploh ni šwoh. Čakam samo, kdaj bo na vrata potrkal jezni receptor. :)


Vrh vsega je najboljše dejstvo, da me nihče ne ovira pri nakupu grdih čevljev. :)


Komaj čakam, da zopet odrinem. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar