11 oktober, 2013

Kokosove palčke


Rudolf. Rudolf. Rudolf. Vse obožujejo Rudolfa. Sprva mi ni bilo jasno, kdo je ta zloglasni človek. Nato so mi povedale, da je Rudolf simpatični kuhar, ki na programu 24Kitchen pripravlja sladke dobrote. Pa sem tudi sama pogledala nekaj delov in ugotovila, da res ni tako slab. Odkar imam tv zamik pa je stvar še boljša, saj si imam recepte čas zapisati. Včeraj sem po njegovih inštrukcijah speklla kokosove palčke.


To so sestavine za majhen pekač. Za srednje velikega jih pomnožite z 2.

Potrebujemo:
250g kokosove moke
250g sladkorja (jaz sem ga dala manj)
3 jajca
1 mlečno čokolado


Z lopatico zmešamo jajca kokosovo moko in sladkor. Jaz sem dala cca. 50g manj sladkorja, pa bi ga lahko še manj. Maso stresemo na s peki papirjem obložen pekač. Pečemo 20 minut na 200 stopinjah.


Pečeno pecivo prevrnemo na desko, ko se ohladi ga narežemo na podolgovate pravokotnike. Postavimo jih na peki papir. Na ponvi rahlo prepražimo nekaj kokosove moke s katero bomo posuli pecivo. 


Stopimo mlečno čokolado in jo nalijemo v vrečko. Vrečki nato odrežemo konec in prelijemo palčke. Na koncu jih še potresemo s kokosom. Počakamo, da se čokolada strdi in postrežemo.


Kokosove palčke sem naredila v svojem stilu, ki sledi načelu: "Grdo je, dobro pa tud'. ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar